Een probleem bij het gebruik van de app of mobiele website, wat nu?

Laatst bijgewerkt: Oct 01, 2014 04:16PM CEST
We ontvangen graag een bericht als je problemen ondervindt bij het gebruik van de app of website. Je kunt een bericht naar onze supportdesk sturen, waarin je uitlegt wat het probleem is. Zo mogelijk ontvangen we daarbij ook graag je browser en de link van de pagina die je hebt bezocht. Stuur hiervoor een e-mail naar supportdesk@directwonen.nl. De medewerkers van de supportdesk zijn werkzaam op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur. We streven ernaar om jouw e-mail op werkdagen binnen 24 uur na ontvangst te beantwoorden.

Contact

supportdesk@directwonen.nl
http://assets3.desk.com/
false
desk
Wordt geladen
seconden geleden
een minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
een dag geleden
dagen geleden
info
false
Ongeldige lettertekens gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete