De aanbieder van de woning reageert niet

Laatst bijgewerkt: Apr 24, 2015 11:38AM CEST
Het is natuurlijk fijn als je een reactie krijgt op het bericht dat je hebt verzonden. Helaas kunnen we mensen niet verplichten om te reageren. We proberen woningaanbieders wel te stimuleren om te reageren. Je verdient immers een antwoord. Soms ontvangt een woningaanbieder zo veel berichten dat het niet mogelijk is om ze allemaal te beantwoorden. Daarom sturen ze soms alleen een bericht naar de mensen die ze willen uitnodigen voor een bezichtiging. 

Veel aanbieders beginnen pas met de selectie van de kandidaten als ze de huurwoning al hebben verwijderd van de website. Kun je als huurder de huurwoning niet meer vinden op de website en heb je ook geen bericht ontvangen? Geen nood, je kunt altijd nog uitgenodigd worden voor een bezichtiging. 

Contact

supportdesk@directwonen.nl
http://assets2.desk.com/
false
desk
Wordt geladen
seconden geleden
een minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
een dag geleden
dagen geleden
info
false
Ongeldige lettertekens gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete