Mijn advertentie is afgekeurd, wat moet ik doen?

Laatst bijgewerkt: Oct 02, 2014 03:50PM CEST
Nadat je een woning hebt aangeboden op directwonen.nl, kun je een e-mail ontvangen met daarin de melding dat je woningadvertentie is afgekeurd. De meest voorkomende redenen hiervoor zijn:
  • - Contactinformatie in de advertentie. Hieronder valt ook de naam van een huis of de Facebook-pagina. Verwijder de contactinformatie en probeer je woning nogmaals aan te bieden.
  • - Discriminerende teksten en/of grof taalgebruik.
  • - Meerdere advertenties van één huurwoning. Het is niet toegestaan om meerdere malen dezelfde woning achter elkaar aan te bieden. We willen ons aanbod up-to-date houden en ervoor zorgen dat er geen verwarring ontstaat. Eén van de advertenties is in dit geval goedgekeurd, de andere(n) niet.
  • - Onleesbare advertentietekst. Kijk even kritisch naar je tekst, pas hem aan en bied de woning nogmaals aan.
Het kan ook zijn dat de reden voor het afkeuren niet één van de bovenstaande is. Kijk dan kritisch naar je advertentie en pas hem aan. Als het echt niet duidelijk is waarom de woning is afgekeurd, dan kun je e-mailen naar supportdesk@directwonen.nl.

Contact

supportdesk@directwonen.nl
http://assets1.desk.com/
false
desk
Wordt geladen
seconden geleden
een minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
een dag geleden
dagen geleden
info
false
Ongeldige lettertekens gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete