Betalen lukt niet en ik gebruik Safari als browser

Laatst bijgewerkt: Apr 24, 2015 10:54AM CEST
Het lukt niet altijd om te betalen in de browser van Safari. Dit komt door een standaardinstelling van Safari die een streng beleid heeft omtrent cookies. In verband met de veiligheid van je betaling zijn de cookies noodzakelijk.

Krijg je één van de onderstaande meldingen?
"Uw betaling kon niet worden verwerkt"
"Uw betaling is mislukt, misschien staat uw browser geen cookies toe"


Ga dan rechtsboven naar je Settings (tandwiel) > Preferences... > Privacy > Block Cookies en kies hier voor 'Never'.

Zodra je betaling is afgerond, kun je deze instelling gewoon weer terugzetten. Suggestie: als dit niet werkt, probeer het dan in een andere internetbrowser.

Adblocker in Safari

Contact

supportdesk@directwonen.nl
http://assets1.desk.com/
false
desk
Wordt geladen
seconden geleden
een minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
een dag geleden
dagen geleden
info
false
Ongeldige lettertekens gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete