Stopt mijn Smart account automatisch?

Laatst bijgewerkt: Mar 07, 2016 11:43AM CET
Je Smart account stopt niet automatisch. Het wordt - voor jouw gemak - iedere twee weken/maand verlengd voor de prijs waarvoor je het account hebt aangeschaft. Je betaalt dus elke periode hetzelfde bedrag. Dit staat aangegeven op de webpagina waar je kiest voor het Smart account en in de aankoopbevestiging die je per mail ontvangt nadat je hebt betaald voor het Smart account. Natuurlijk kun je de verlenging zelf stopzetten als je hier geen gebruik meer van wenst te maken. Ga hiervoor via het menu naar 'Profiel' en dan naar het tabblad 'Account'.

Hoe werkt verlengen?
Stel, je hebt op 8 oktober betaald voor je Smart account. Dan is je account tot en met 7 november te gebruiken en gaat de verlenging op 8 november in. Als je voor 8 november je verlenging stopzet, kun je dus nog wel tot en met 7 november profiteren van de voordelen van het Smart Account. Als je niet wilt dat de verlenging op 8 november ingaat, moet je vóór 8 november 00.00 uur je verlenging stopzetten. 

Smart account aanzetten / verlengen
Heb je de verlenging stopgezet, maar wil je weer reageren? Dan kun je op elk moment je account verlengen. Ook dit doe je via de pagina 'Profiel', tabblad ' Account'. 

Smart account stopzetten
Wil je de verlenging voor je Smart account stopzetten? Dit kun je op elk moment doen via de pagina 'Profiel', tabblad 'Account' en klikken op de knop 'Stopzetten'.
 

Contact

supportdesk@directwonen.nl
http://assets0.desk.com/
false
desk
Wordt geladen
seconden geleden
een minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
een dag geleden
dagen geleden
info
false
Ongeldige lettertekens gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete