Mijn betaling is mislukt

Laatst bijgewerkt: Apr 24, 2015 10:56AM CEST
Een mislukte betaling kan verschillende oorzaken hebben. Zo mag er geen incassoblokkade op je rekening aanwezig zijn en moet er voldoende saldo op je rekening staan. 

Als wij een melding van je bank krijgen dat wij geen geld van je rekening kunnen afschrijven, gaat de betaling niet door en is deze dus mislukt. In dit geval ontvang je van ons een e-mail met een betaallink. 

​Als het echt niet lukt om te betalen via Mastercard, Visa of iDEAL, dan kun je een e-mail sturen naar supportdesk@directwonen.nl. Wij sturen je dan onze betalingsgegevens, zodat je het bedrag kunt overschrijven.

Contact

supportdesk@directwonen.nl
http://assets2.desk.com/
false
desk
Wordt geladen
seconden geleden
een minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
een dag geleden
dagen geleden
info
false
Ongeldige lettertekens gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete